Potrzebne mi jest to baardzo teraz, więc założyłam szybko konto. później będę wam pomagać. ;)
a więc:

dane:
1 minuta snu = 15 oddechów
2 minuty snu = 30 oddechów
itd.

Ile oddechów wykonałby człowiek, gdyby spał całą dobę?
A) 2,16×10²
B) 2,16×10(do czwartej)
C) 216×10(do czwartej)
D) 0,216×10²

byłabym wdzięczna gdyby mi ktoś napisał obliczenia. :)

2

Odpowiedzi

2010-01-25T20:13:15+01:00
24h = 1440 min
1440min - 21 600 oddechów
21600 = 2,16* 10⁴

Odp. B
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:13:19+01:00
24h*60min=1440min
1440*15=21600=2,16*10⁴

Zadanie pojawiło się na egzaminie próbnym w tym roku ;) zrobiłem go wtedy bez kalkulatora -szpan
p.s.proszę o naj