Odpowiedzi

2010-01-25T20:12:34+01:00
15h x 60 min = 900 min
900min : 4 = 225 min
225 min : 60 min = 3h 45 min

Odp. 4 krany napełnią basen w 3h 45 min.
2010-01-25T20:13:38+01:00
15h x 60 min = 900 min
900 min : 4 = 225 min
225 min : 60 min = 3h 45 min

Odp.Cztery krany napełnią basen w ciągu 3h 45 min.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:14:37+01:00
Jesli 1 kran napelnia basen 15h wiec 4 takie krany napelnia go w 1/4 tego czasu czyli 3h i 45 min