Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:19:47+01:00
Uwaga !

Wynajmę 2-osobowe mieszkanie w kamienicy niedaleko Poznania. Mieszkanie sklada sie z 2 pokoi, kuchni, lazienki i malego hallu. cena do uzgodnienia. Zainteresowany ch prosze o kontakt pod numerem: 000-00-00 lub 000-000-000
9 4 9
2010-01-25T20:19:50+01:00
Ogłoszenie!!!
Poszukuję do wynajęcia (np) dwupokojowego mieszkania w kamienicy niedaleko Warszawy.
Kontakt: 123 123 123 Antoni Nowak
6 3 6