Odpowiedzi

2009-10-03T13:59:19+02:00
AKK (AKKUSATIV)
mich - mnie
dich - ciebie
ihn - jej
sie -jego
es - jego
uns - nas
euch - was
sie - ich
Sie - ich

D (DATIV)

mir - mnie
dir - tobie
ihm - jej
ihr - jemu
ihm - jemu
uns - nam
euch - wam
ihnen - im
Ihnen - im
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T14:02:46+02:00
AKK (AKKUSATIV)
mich - mnie
dich - Ciebie
ihn - jego
sie - jej
es - jego
uns - nas
euch - was
sie - ich
Sie - ich

D (DATIV)

mir - mi/ mnie
dir - Ci/ Tobie
ihm - jemu
ihr - jej
ihm - jemu
uns - nam
euch -wam
ihnen - im
Ihnen - im
9 4 9
2009-10-03T14:03:01+02:00
1.mich -mnie, siebie,
2.dich- ciebie, cię, siebie
3.ihn-jego, go
4.sie-ona
5.es-ono
6.uns-nam
7.euch-was,wam


1.mir- mnie, sobie
2.dir- tobie, ci
3.ihm- jemu;
4.ihnen- im;




4 2 4