Uzupełnij poniższy tekst .
a) Tytanka Temida to córka .......... i ........... . W mitologi greckiej była boginią ........... i praw. Przedstawiano ja z ....... na oczach oraz z ....... w jednej dłoni, a ........ w drugiej. Często stawiano jej ołtarze w miejscach zgromadzeń ludowych, aby jej obecność wpływała na sprawiedliwy przebieg obrad. Miała swoje świątynie w wielu miastach greckich, zazwyczaj w pobliżu ...................................................................... .


b) napisz z jakich zrodel informacji skorzystales.

2

Odpowiedzi

  • Ynka
  • Początkujący
2010-01-25T20:19:09+01:00
Uranosa i Gai
sprawiedliwości
opaską na oczach
wagą
mieczem
świątyń Gai lub Demetry.
b) Wikipedia.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:19:46+01:00
Uzupełnij poniższy tekst .
a) Tytanka Temida to córka Uranosa i Gai . W mitologi greckiej była boginią sprawiedliwości i praw. Przedstawiano ja z opaską na oczach oraz z wagą w jednej dłoni, a mieczem w drugiej. Często stawiano jej ołtarze w miejscach zgromadzeń ludowych, aby jej obecność wpływała na sprawiedliwy przebieg obrad. Miała swoje świątynie w wielu miastach greckich, zazwyczaj w pobliżu świątyń Gai lub Demetry. .


b) www.wikipedia.pl
15 4 15