Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Meii
  • Rozwiązujący
2010-01-25T20:19:05+01:00
Gdyby nie było strat wystarczyłoby 12 metrów kw. ale ze wzglądu na stratu trzeba kupić 11/10 czyli 11x12 :10=13.2
zatem skoro 1m kw kosztuje 80 zł to zapłacimy 13.2 x80=1056 zł
3 3 3
2010-01-25T20:22:40+01:00
1m kwadratowy - 80 xzł☺
12 m - x

x=80*12
x=960 zł


12 - 100%
x - 10%

x=10*12/100
x-=1,2 m kwadrarowego


1 -80
1,2 - x

x=1,2*80
x=96

960zł+96zł(zapas)=1056 zł.
5 3 5