Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T20:18:47+01:00
Drogi Braciszku proszę Cię o sprzątnięcie mojego pokoju. Bardzo Mi na tym zależy, ponieważ nie mam czasu, a mama Mnie prosiła o porządek. Serdecznie Cię proszę i na pewno się odwdzięczę.
2010-01-25T20:19:33+01:00
Mogłabym Cie prosić o coś . mam do Ciebie PROŚBĘ Dzisiaj po szkole przychodzą do mnie koleżanki. Ja niestety dowiedziałam się tego przed chwilą a za 5 minut muszę wychodzić do szkoły.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:19:39+01:00
Drogi Tomku!
Bardzo Cię proszę, abyś w końcu poszedł po rozum do głowy i posprzątał swój pokój! Bałagan w nim panujący jest doprawdy niewskazany i odrażający każdego kto do niego wejdzie.
Proszę Cię, zastanów się nad tym i podejmij odpowiednie działania!