Odpowiedzi

2010-01-25T20:21:50+01:00
Http://www.tlumaczenia-angielski.info/angielski/past.htm


tu masz wszystko :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T22:50:10+01:00
Ja proponuje zajrzeć tu:
http://www.t4tw.info/angielski/gramatyka/past-simple.htm

Wydaje mi sie, że wszystko jest w miarę prosty sposób wytłumaczone, ale jeśli czegoś nie zrozumiesz możesz do mnie napisać :)
Pozdrawiam i liczę na naj :)