Odpowiedzi

2010-01-25T20:24:07+01:00
Wczoraj w naszej szkole odbył się mecz piłki nożnej. Sędzia upominał faulujących gwizdkiem. Po dwudziestu minutach nasza drużyna strzeliła gola. Bramkarz przeciwników był załamany. Nasi kibice wbiegli na murawę gratulując nam zwycięstwa.
27 3 27
2010-01-25T20:24:27+01:00
Pewnego dnia odbył się mecz pomiędzy FC Liverpool i Real Madryt.
Wszyscy piłkarze wybiegli na murawę. gDY WBIEGŁ SĘDZA ROZLEGŁ SIĘ GŁOŚNY GWIZDEK. Piłkarze zaczeli grę. Jednak po upływie czasu okazało się że Fc Liverpool wygrał.
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:25:04+01:00
Dzisiaj odbył się na stadionie miejskim wielki mecz. Kibice od tygodni czekali, aż ich drużyna zdobędzie awans. Po pierwszym gwizdku sędziego, piłkarze rzucili się do ataku.W szybkim zdobyciu gola pomógł błąd bramkarz. Na trybunach zapanowała wrzawa, jednak okazało się, że wcześniej był faul.
58 4 58