Znajdź wyjaśnienia podanych nazw. Gdy już poznasz ich znaczenie dobierz do każdego określenia odpowiednie zwierzę, które, Twoim zdaniem mogłoby być uosobieniem (symbolem) takiego typu ludzkiego charakteru. ;)

np. flegmatyk - człowiek powolny, spokojny, którego trudno wyprowadzić z równowagi >> żółw

a) melancholik
b) choleryk
c) sangwinik

daje naj.! ;DD

3

Odpowiedzi

  • Ynka
  • Początkujący
2010-01-25T20:26:34+01:00
A)to osoba o pesymistycznym, lękowym, negatywnym podejściu do przyszłości, życia, samego siebie, a także codziennych spraw.- każde zwierzę po przejściach
b)osobnik dominujący, władczy i wyraża to całą swoją postawą i sposobem gestykulowania- lew.
c)osoba o optymistycznym podejściu do życia, otwarta na relacje interpersonalne, towarzyska, beztroska.- pies
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:30:21+01:00
Melancholik - osoba o pesymistycznym, lękowym, negatywnym podejściu do przyszłości, życia, samego siebie, a także codziennych spraw - sowa

chleryk - przeciwieństwo flegmatyka, typ pobudliwy, przejawiający tendencje do ciągłego niezadowolenia i agresji - tur/lew

sangwinik - najbardziej ustabilizowany typ charakteru. Sangwinik to osoba o optymistycznym podejściu do życia, otwarta na relacje interpersonalne, towarzyska, beztroska - pies
1 5 1
2010-01-25T20:35:44+01:00
A) ta osoba charakteryzuje sie pesymistycznym, lękowym, negatywnym podejściem do przyszłości, życia, samej siebie, a także codziennych spraw. >> orangutan

b) człowiek o temperamencie odznaczającym się impulsywnością i silnymi, szybko powstającymi reakcjami uczuciowymi oraz wolą odznaczającą się wielką mocą i uporem. >> bojownik

c) osoba wrażliwa, łatwo entuzjazmująca się i równie łatwo ulegająca przygnębieniu, o gwałtownym, porywczym i zmiennym usposobieniu >> kot