Napisz co mówi do mnie PS 119, 33-35
tj.
Naucz mnie, panie,
drogi twoich ustaw,
bym strzegł ich aż do końca,
pouczaj mnie bym prawa twego przestrzegał,
a zachowywał je całym sercem,
prowadź mię ścieżką twoich przykazań,
bo ja się nimi raduje,

2

Odpowiedzi

2010-01-25T20:33:04+01:00
Psalm 119 werset 33-35 mówi o tym abym starała się nigdy nie odchodzić od Boga z jego drogi bym strzegła ich aż do końca swego życia i nie dała się w pętać w wrogie środowiska.W tym psalmie jest ważna dla Mnie wskazówka abym przestrzegała jego przykazań przez całe swe życie i abym zawsze nimi dążyła do Jego tronu mimo wielu przeciwności losu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:56:09+01:00
Psalm ten przedstawia wołanie chrześcijanina do Boga. Prosi on o nauczenie go kroczenia drogą boską. Chce, aby Pan mu zaufał.
Psalm zachęca mnie, do tego aby angażować się w życie Kościoła i umacniać się w wierze. Mówi, że jeśli będę przestrzegała przekazań Bożych to będę szczęśliwa. Ten psalm wyciąga mi " pomocną dłoń" i daje drugą szansę na lepsze życie