Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:40:39+01:00
18 36
21= C

18c=36*21
18c=756/:18
c=42
tam jest wykonane mnożenie na krzyż i tam jest 18 przez 28 i 36 przez C :)
  • Ebi
  • Rozwiązujący
2010-01-25T20:43:15+01:00
Ja mam w załączniku z sprawdzeniem i licze na naj
2010-01-25T20:45:26+01:00



więc
18
---- jest jak 36/c (zapisane w ułamku!)
21

c * 18=21*36
c=756 :18
c=42



sprawdzenie:
18 do 21 (zapisane w ułamku!) = 36 do 42

i wychodzi 18na21 = (po skróceniu)18na 21 (wszystko w dużych ułamkach ;-))