Odpowiedzi

2010-01-25T20:25:00+01:00
Mickiewicz - literacka
Szymborska - literacka
wałesa - pokojowa
Skłodowska - curie - chemiczna
rejmont - literacka
Jan Paweł 2 -pokojowa
28 4 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:27:40+01:00
Maria sklodowska-curie- odkryla rad i polon
czeslaw milosc- za caloksztalt tworzczosci
henryk sienkiewicz- caloksztalt tworzczosc
wladyslaw reymont- chłopi
Lech Wałęsa-laureat pokojowej Nagrody Nobla
Wisława Szymborska-Nagroda Nobla w dziedzinie literatury
17 4 17