Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T20:26:59+01:00
Ładny
-pokrewny: ładnie
-synonim:piękny
-antonim:brzydki

cisza
-pokrewny:cicho
-synonim:spokój
-antonim:hałas


ogień
-ognisko
-płomień
-woda

żyć
-życie
-istnieć
-umrzeć
11 4 11
2010-01-25T20:27:59+01:00
Łądny
antonim: brzydki synonim: piękny

Cisza
hałas spokój

ogien
lód żar

życ
umierać umrzeć
3 4 3
2010-01-25T20:32:32+01:00
Ładny - pokr. ładniutki,ładniuśki,wyładniec.
- syn. piękny,okazały,śliczny,urodziwy
- ant. brzydki,okropny,wstrętny,odrażający

cisza - uciszyc,wyciszyc,cicho
spokój,milczenie
dźwięk,głos,hałas

ogień - ognisko,ognioodporny,ognic się
płomień,żar,
woda,lód,chłód

życ - życiowy,życie
istnienie,wegetacja,życie
śmierc
4 4 4