Odpowiedzi

2010-01-25T20:32:38+01:00
Mój= moje
Morze=morski
cichy=cichszy
potęga=potężny
konie=koński
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:33:18+01:00
Ó:o ...słój - słoje
rz:r ...rycerz - rycerski
ch:sz ...mucha - muszka
g:ż ... droga - dróżka
n:ń ...koń - konno
8 4 8
2010-01-25T20:46:53+01:00

Tematy oboczne: rów-:rowy-
Oboczności tematowe: ó:o

Tematy oboczne: góra-: górze-
Oboczności tematowe: rz:r

Tematy oboczne:waga-: ważyć-
Oboczności tematowe: g:ż

Tematy oboczne: śmiech-: śmieszny-
Oboczności tematowe: ch:sz

Tematy oboczne: siano-: sianie-
Oboczności tematowe: n:ń

4 3 4