Odpowiedzi

2009-10-03T14:13:55+02:00
X= BILET NORMALNY
Y= BILET ULGOWY

X=5+Y

X+2Y=41

5+y+2y=41
3y=41-5
3y=36/:3
y=12zł

bilet ulgowy kosztował 12 zł
bilet normalny kosztował 5+12=17 zł.

4 4 4
2009-10-03T14:16:52+02:00
X-cena biletu ulgowego
x+5-cena biletu normalnego

2x+x+5=41
3x=41-4
3x=36/:3
x=12→cena biletu ulgowego

12+5=17 →cena biletu normalnego

Odp. Bilet ulgowy kosztował 12zł, a bilet normalny 17 zł.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T14:35:41+02:00
Normalny bilet : 5 + x
Ulgowy bliet : 5 - x

5 + x + 10 - 2x = 41
x = 41 - 15
x = 36 //:3
x = 12 - bilet ulgowy
x = 41 - 12*2 =17 - bilet normalny

Odpowiedz: Bilet Ulgowy kosztował 12 zł ,a bilet normalny 17 zł.
3 1 3