Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:35:12+01:00
Rycerz: Powinien przestrzegać Kodeksu Rycerskiego. Musi być posłuszny władcy i służyć ludziom. (Con Kichot, Zawisza Czarny, Cyd)

Asceta: Powinie wyrzekać się dóbr materialnych(św. Aleksy)

Król: Powinien mądrze rządić, dbać o zdrowie swoich rycerzy. Musi troszczyć się o swoich poddanych.(Bolesław Chrobry)
6 2 6
2010-01-25T20:43:20+01:00
Asceta-poddaje nieustannym ćwiczeniom swoje ciao i duszę, dobrowolnie wyrzeka się wszystkich rozkoszy i przyjemności życia.
Rycerz-oddany Bogu, jest ambitny podąża do celu, jest wzorem dla innych, nie krzywdzi słabszych.
Król-uczciwy, sprawiedliwy dla wszystkich swoich poddanych, sprawy swojego państwa kładzie na pierwszym miejscu.
3 5 3