Może być taki komiks do szkoły na konkurs?
Na temat Mikołaja Kopernika.
Najpierw narysuję małego Kopernika że się dopiero urodził i na górze napiszę 1473.
Potem narysuję już dużego Kopernika i Ziemię że śpi,a słońce krąży wokół niego i planety.Na górze napiszę "Kilkadziesiąt lat później...".
Na następnym obrazku narysuję podobny obrazek tylko że zrobię tą taką chmurkę i że Kopernik mówi "Stop.Ziemio weź się do roboty niech słońce teraz trochę popracuje".
Następny obrazek to zadowolony Kopernik i Ziemia krąży wokół słońca.
Następny obrazek: uśmiechnięty Kopernik odchodzi i mówi "A jednak Ziemia krąży wokół słońca!"
No i jeszcze ostatni obrazek: zadowolone słońce śpi a Ziemi krąży wokół słońca.
To na konkurs do szkoły.I co może być?Podoba się wam?Nie za krótki?Opłaca się w ogóle brać udział w tym konkursie (6 gwarantowana z polaka)?
A może macie inny lepszy pomysł?Jak tak to napiszcie proszę bo ja na razie tylko tyle wymyśliłam.

3

Odpowiedzi

2010-01-25T20:31:17+01:00
Bardzo dobry pomysł.
I nie mówię tego tylko dla tego żeby trochę punktów podłapać ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:36:16+01:00
Bardzo dobry pomysł tylko na pierwszym obrazku nad głową kopernika leżącego w łóżeczku narysowałabym taką obraracaną karuzelę ze słońcem księżycem i ziemom dla żartu (chodzi mi o taki okrąg a na nim zawieszone kulki a to sie kręci na łóżęczkiem, wiem że tago nie było w 15 wieku ale może by fajne )jak chcesz
2010-01-25T20:50:20+01:00