Odpowiedzi

2010-01-25T20:45:49+01:00
1+0,5+1,5+1+3+5+2+1,5+1+1,5+1,5=19,5dm powinno byc dobrze ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:54:05+01:00
P= a*b= 1*0.5 =0.5² (prostokąt od góry pierwszy)
P= (a+b)*h : 2= (2+3)*1 : 2= 4*1 : 2=5:2=2,5² (trapez pod prostokątem)
P=(a+b)*h : 2= (5+8)*2,5 : 2= 12 * 2 :2=24 : 2 = 12² (ten największy trapez)
P= 0,5 + 2,5 + 12 = 15²

PS. WSZYSTKO W DECYMETRACH KWADRATOWYCH.