Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:39:05+01:00
Jedna z przegladarek internetowych (internet exploder)
Najbardziej zanana wyszukiwarka (google)
Zadanie z informatyki które rozwizujesz (krzyzówka)
Płonocy lis (mozila firefox)
strona na której masz swkoich przyjaciół (grono.net)
inaczej "START" (menu)
Zawarte sa ta wszystkie dyski i moje dokumenty(moj komputer)

Pozdro... ArturZ

liczen na naj!
2010-01-25T20:53:20+01:00
Leczy twoje zęby [ dentysta]
zakłada się bałwanowi na głowę [ garnek]
to co robi nauczyciel podczas lekcji[ zadaje]
program do pobierania muzy [ Ares]
czym oddychamy [ nos]
często żujemy na lekcji [ guma]
........Firefox [ Mozilla]
do odbijania[ jojo]

2010-01-25T21:10:41+01:00
Pytanie do m - dystrubuczja linuxa (mandriva)
-//- e - do kalkulaci w microsoft ofice na e (exel)
-// g - rozrywka na pc (gra)
-//-z - firma produkująca akcesoria pc (razer)
-//-a - polski programisty albo polski 214 (alfabet)
-//- n - telawizja nowej generaci (N)
-//- i - program do muzyki apple (itunes)