Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:43:45+01:00
4m*4m*50cm
400cm*400cm*50cm=8000000cm sześciennych
1litr=1000cm sześciennych
czyli 8000000cm sześciennych=8000litrów
1 litr waży 1.5kg
czyli 8000l*1.5kg=12000kg
2010-01-25T20:47:40+01:00
4m=40 dm 50cm= 5 dm
v=40dm*40dm *5dm = 8000dm3=8000l
8000 l*1,5=12000kg
2010-01-25T21:28:43+01:00
V = 40 dm * 40 dm * 5 dm
V = 8000dm^3
V = 8000 l
1, 5 * 8000 = 12 000 kg

Odp. : Piach waży 12 000 kg.