Odpowiedzi

2010-01-25T20:43:10+01:00
Epitety :
ciemno-czerwone (czereśnie) ; odniebna (woda) ; lśniąca, soczysta (trawa) ; dojrzała (jagoda)

porównanie:
Gałęzie, jak opryskane
Dojrzałą wiśni jagodą,
12 3 12
2010-01-25T20:43:50+01:00
A) ciemno-czerwone czereśnie, słonecznie,dojrzałą jagodą, odniebną wodą, lśniącej,soczystej trawie.
b) myślą tonęły w stawie, Gałęzie, jak opryskane
Dojrzałą wiśni jagodą,zwieszały się omdlewając,
Nad stawu odniebną wodą.
c)Gałęzie, jak opryskane
d)
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:49:00+01:00
Ciemno- czerwone-epitet
ćwierkiliwie-epitet
Słonecznie, rośnie i wcześnie- epitety
Gałęzie, jak opryskane -porównanie

A plamki słońca migały
Na lśniącej soczystej trawwie- plamki migały-przenośnia

ćwierkliwie-neologizm
odniebną- epitet i neologizm
lśniącej, soczystej-epitety
16 3 16