Odpowiedzi

2010-01-25T20:45:08+01:00
Dane:
F = 600N
v = 72km/h = 20m/s
Szukane:
S - droga przebyta w ciągu minuty.
W - praca
S = v*t = 20m/s * 60s = 1200m

W = F * S = 600N *1200m = 720000 J
Odp. Samochód wykonał w czasie jedej minuty pracę 720000 J
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:50:36+01:00
Dane:
V = 72 km/h = 20 m/s
F = 600 N
t = 1min = 60s

Szukane:
W = ?

V = s/t
V*t = s

W = F*s
W = F*V*t
W = 600N * 20 m/s * 60s
W = 720000 J = 720 kJ

[W] = [ N*m/s *s = N* m = J]
W jednostce sekundy się skracają ;)