Odpowiedzi

2010-01-25T20:44:58+01:00
×y-ײy=xy(x-1)
6a-24b+30c=6(a-4b+5c)
12ab²+16b²=4b²(3a+4)
׳-2׳+×=x(x²-2x²+1)
2×y+3×-x²y=x(2y+3-xy)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:46:23+01:00

×y-ײy=xy(1-x)
6a-24b+30c=6(a-4b+5c)
12ab²+16b²=4b^2(3a+4)
׳-2׳+×=x^3(1-2)
2×y+3×-x²y= x(2y+2-xy)
2010-01-25T20:48:50+01:00
Xy-x2y=xy(1-x)
6a-24b+30c=6(a-4b+5c)
12ab2+16b2=4(3ab2+4b2)
x3-2x3+x=x(x2-2x2+1)
2xy+3x-x2y=x(2y+3-xy)