Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:49:54+01:00
[ 2+2+2-19+3(-(-(-(-120)))) + 5] :3 =
= [ 2+2+2-19+3(-(-(+120))) + 5] :3 =
= [ 2+2+2-19+3(-(-120)) + 5] :3 =
= [ 2+2+2-19+3(+120) + 5] :3 =
= [ 2+2+2-19+3+120+ 5] :3 =
= [115] : 3 =
= 115 : 3 =
= 38,333333...
w przybliżeniu : 38,33
a jeśli ma być do całości to : 38


Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
1 5 1
2010-01-25T20:51:17+01:00
[2+2+2-19+3(-(-(-(-120))))+5]:3=
=(6-16+120+5):3=
=(-10+120+5):3=
=115:3=
=38i1/3