Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:51:06+01:00
Ostatnio Kolega kusił mnie jak wąż do zapalenia papierosa.
Ostatnio mama przygotowała mi kanapke, narmalnie manna z nieba.
Wkoncu doszedłem do domu, to moja ziemia obiecana.
Zapaliłem papierosa choć wiem że to zakazany owoc.
Gdy moja mama była młoda to były chude lata.
Teraz to są tłuste lata !!
Sodoma i Gomora to legendarne Biblijne miasta położone w dolinie Siddim.
9 3 9
2010-01-25T20:55:00+01:00
1. Niekiedy towarzystwo kusi jak waż do zlego.
2. Złamałem noge aż tu nagle kolega pojawił sie jak manna z nieba.
3. Podstawa domu jest kamień węgielny.
4. W domu jest moja ziemia obiecana.
5. Alkohol jest dlamnie jak zakazany owoc.
6. Aktualnie w swoim zyciu przezywam Ciezki okres tz. lata chude
7. Moja ciocia akurat kupila pralke i telewizor , wszyscy mowia ze przezywa lata tłuste.
8. W mojej piwnicy jest totalna sadoma i gomora.
7 3 7
2010-01-25T20:57:04+01:00
Ostatnio włożyłem swojemu koledze dżdżownice do kanapki i kusiłem go jak wąż by ją zjadł.

Myślałem, że naprawianie roweru jest trudne, jednak była to dla mnie manna z nieba.

Pisałem ostatnio test z kamienia węgielnego matmy.

Sciągałem na teście był to owoc zakazany.

Jednego razu na święta mój tata kupił mi PSP drugiego tylko latarkę, były to dla mnie lata tłuste i chude.

Mój pokój jest sodomą i gomorą.
4 4 4