Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T21:16:54+01:00
1. Nie załamuj się!
2. Zawsze myśl że jutro będzie lepiej!
3. Pamiętaj żeby nie podejmować decyzji pochopnie!
4. Pomyśl potem zrób!
5. Prześpij się, a małe problemy zginą!
6. Bądź cierpliwy!
2010-01-25T21:18:11+01:00
Porozmawiać z najbliższymi
Odpocząć dobrze
Starać się spędzać czas ze znajomymi, aby nie zamknąć się przed światem.
Zostawić w spokoju ciężkie sprawy
Nie przejmować się małymi drobiazgami.
Starać się cieszyć życiem.