Odpowiedzi

2010-01-25T20:52:09+01:00
Alicja w krainie czarów
avatar
harry potter
opowiesci z narnii
12 2 12
2010-01-25T20:53:57+01:00
Opowieści z narmi
Harry Potter
Terminator 2
Matriks
2010 Odyseja kosmiczna
Ghost In The Shell
Gwiezdne Wojny: Imperium kontratakuje

2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:59:04+01:00
Avatar - kosmiczna rzeczywistość
Lost : zagubieni (czasami) - podróże w czasie, nie istniejąca wyspa
Alicja w Krainie Czarów - różne nie realne miejsca
Harry Potter - wiadomo, czary, różne krainy
Matrix - inny wymiar
Weiser - INNA RZECZYWISTOŚĆ CHOĆ MOGŁA BYĆ REALNA
2 5 2