Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T21:02:22+01:00
Ten okres był dla mnie bardzo bolesny.Był to dzień 2 września 1945 o godzinia 9.00znajdowałem się na pokładzie zakotwiczonego w Zatoce Tokijskiej pancernika USS "Missouri".Na pokładzie znajdowali się generałowie którzy podpisali akt kapitulacji.Kapitulacja została spowodowana atakami atomowymi na Hiroszimę i Nagasaki. Z początku niektórzy dowódcy wojskowi byli zdecydowani prowadzić walkę do ostatniego żołnierza, korzystając także z kamikaze w celu zabicia jak największej liczby żołnierzy, którzy wylądowaliby na plażach Wysp Japońskich.Ogłosiłem jednak w swoim orędziu, wygłoszonym 15 sierpnia 1945, że jego wolą jest jak najszybsze zakończenie wojny bez niepotrzebnych ofiar. Niektórzy z dowódców podjęli próbę przeprowadzenia puczu, który jednak się nie powiódł i musieli oni uznać wolę cesarza.Do do 28 kwietnia 1952 mój lud i ziemie znajdowali się pod okupacją amerykańską.

Proszę :)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T22:04:57+01:00
2 września 1945 o ok godz. 9.00 znajdowałem się na pokładzie pancernika USS "Missouri" zakotwiczonego w Zatoce Tokijskiej,na którym znajdowali się generałowie którzy podpisali akt kapitulacji. Kapitulacja została spowodowana atakami atomowymi na Hiroszimę i Nagasaki. Na początku niektórzy z dowódców wojskowych podjęli decyzję o prowadzeniu zawziętych walk.15 sierpnia 1945 ogłosiłem jednak, iż nale zy jak najszybciej zakończyc wojny. Niektórzy z dowódców podjęli próbę przeprowadzenia puczu, który jednak się nie powiódł i musieli oni uznać wolę cesarza.Do 28 kwietnia 1952 mój lud i ziemie znajdowali się pod okupacją amerykańską.

proszę