Odpowiedzi

2010-01-25T21:02:11+01:00
Kwotę zakupionego przedmiotu dzielimy na raty którą wzieliśmy
np koszt prali 1800zł podzielić na np.12 rat
to wynosi wynosi rata miesięczna 150zł
1 5 1
2010-01-25T22:36:19+01:00
Nic trudnego ;) Dzielimy cene towaru przez ilość rat xD to wszystko :P
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T22:48:03+01:00
Całkowitą kwotę jaką masz zapłacić dzielsz przez ilość rat np.A1 =2400zł
B1=12 A2=A1/B1
1 3 1