Odpowiedzi

2010-01-25T21:00:19+01:00
Można zrobić przelew na konto lub wysłać smsa o tresci pomagam na nr 72052
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T21:00:56+01:00
Ja bym zorganizowała , w szkole zbiórkę piniedzy .
możesz tez wysłąć sms , wpłacić piniążki na konto caritasu .
przy kościołach w niedziele po mszy lub przd mszą stoją osoby z puszkami tam można wrzucić jakis datek pzdr. xD