Odpowiedzi

2010-01-25T21:03:50+01:00
W lato na powierzchni jeziora woda jest cieplejsza niż na dnie.
Natomiast w zimie jest na odwrót. :)
21 2 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T22:08:10+01:00
Wiosna:rozwija sie roslinnosc, ryby, płazy, cieplejsza woda przy powierzchni, ogólnie ciepła woda...
lato:ciepła woda, wiekszy rozwój bakterii w ciepłej wodzie, rosliny, glony i woda cieplejsza przy powierzchni.
jesien:ochłodzenie wody, płazy typu żaba zasypiają w sen zimowy w lesie itp.
zima:woda cieplejsza w głebinach niż przy powieżchni, na powierzchni kry,lód...
25 4 25