Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T21:06:18+01:00
Ja myślę że , nie był to naskok niemców rosji itp . .
nikt się tego nie spodziewał , jeżli by się to wtedy nie wydarzyło prędzej czy później i tak by zaatakowali .
Może nie dało by się uniknąć ale gdyby polskie wojska byly przygotowane , kto wie zebyśmy wtedy unkneli tego .
pzdr .
dasz naj. ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T00:23:46+01:00
Zdania są podzielone. Moim zdaniem nie. Gdyby nie wprowadzono stanu wojennego Polska byłbyby na granicy wojny domowej. Ponadto bano sie militarnej interwencji Zwiazku Radzieckiego. Warto rowniez wspomniec ze dramatyczne wydarzenia tego okresu sprawiły, że Polacy jeszcze silniej zmotywowani byli do obalenia komunistycznego ustroju.