Odpowiedzi

2010-01-25T21:13:45+01:00
- mozesz szczerze porozmawiac z przyjacielem na kazdy temat
- masz pewnosc ze zawsze na kogos mozesz liczyc
- dla niektorych to nowy etap w zyciu
- niekiedy prawdziwa milosc z płcią przeciwna zamienia sie w prawdziwa milosc :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T21:16:12+01:00
-przyjaciel moze byc nasza podpora w trudnych chwilach, wspierac nas, pomagac rozwiazywac problemy,
-pocieszenie
-dzieki przyjazni z kims, mamy z kim spedzac dobrze czas, z prawdziwym przyjacielem nie bedizemy sie nudzic i zapomnimy o zlych chwilach
-mamy sie komu wyzalic
-wiemy ze jest ktos na kikim mozna polegac
-swiat wydaje sie lepszy
-jestesmy szczesliwi
-nie popadamy w rutyne i nasze zycie nie jest monotonne,
-nie grozi nam samotnosc
-mamy z kim dzielic nasze zainteresowania, poglady, ogolnie zycie