Odpowiedzi

2010-01-25T21:39:01+01:00
Zad 1
0b= 24 + 8 pierwiastków z 2
zad 2
ob= 32 pierwiastków z 3
2010-01-25T21:39:56+01:00
1.Obw.=8√2+8+16√3/3+8√3/3
2.a=8√3/3
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T21:49:04+01:00
1. W trójkącie ABC wysokość CD ma długość 8. Kąt ABC ma miarę 60°, a kąt BAC ma 45°. Oblicz obwód tego trójkąta.

??
wysokość CD?


2. Kąt ostry rombu ma miarę 60°, a dłuższa przekątna ma 8 cm. Oblicz długość boku tego rombu

1/4 rombu - trójkąt 90st-60st-30st
*bok (90st-60st) = 1/2*8cm=4cm

*bok rombu - 2*4cm=8cm




Odp : długość boku rombu wynosi 8cm