Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T21:58:32+01:00
Moje mieszkanie ;

Moje mieszkanie jest dwupietrowe. Znajduje sie w nim 10 pokoi ,kazdy z nich jest barwnie pomalowany,w kazdym z nich jest cos wyjatkowego,co przukuwa uwage.Np w moim pokoju znajduje sie wielkie łozko,ktore przykuwa najwiecej uwagi,jest takie mieciutkie i pierzaste,az chce sie spac na jego widok , w pokoju goscinnym znajduje sie duzy telewizor ,ktory przykuwa najwiecej uwagi ,mozesz poczuc sie jak w kinie no i wiele innych . Kuchnia jest dosyc duza ,ale przytulna.To jest chyba najlepsze miejsce w calym moim domu , znajduje sie w niej duzo smakolykow i przekasek . brabloby mi miejsca gdybym miala opisac caly moj dom ,tak w skrocie mowiac to na dole jest piwnica,malutka,ale przytulna ,garaz ,taras ,ogrodek, w ktorym zawsze mozna spedzic milo czas,szczegolnie w lato .

mam nadzieje ,ze pomoglam troche .;)
1 5 1
2010-01-25T22:03:44+01:00
W MOIM DOMU JEST 10 POKOI.
POKÓJ RODZICÓW, MÓJ, RODZEŃSTWA, SALON I JEDEN DODATKOWY DLA GOŚCI. SA 2 ŁAZIENKI NA GÓRZE I NADOLE,ORAZ KUCHNIA.
MÓJ POKÓJ JEST W RÓŻNYCH KOLORACH (NP.RÓŻOWY,FIOLETOWY ,NIEBIESKI).
MAMY I TATY JEST BORDOWY,
KUCHNIA JEST W KOLORZE ZIELONO NIEBIESKIM,
ŁAZIENKA NADOLE JEST NIEBIESKA A U GÓRY JEST RÓŻOWA,
POKÓJ SIOSTRY JEST POMARAŃCZOWY,
A BRATA JEST KREMOWY,
DLA GOŚCI JEST ŻÓŁTY,A SALON JEST POMARAŃCZOWY
PIWNICA JEST MAŁYM SZCZEGÓŁEM DOMU JEST SZAREGO KOLORU
NAJWIĘKSZYM POMIESZCZENIEM W DOMU JEST SALON A NAJMNIEJSZYM ŁAZIENKA U GÓRY...

1 5 1
2010-01-25T22:27:55+01:00
Moje mieszkanie jest cudowne , w każdych chwilach spędzonych z rodzicami przypomniają mi jaką przeszłość ma mój dom . Mam 2 braci i 3 siostry , każdy ma osobny pokój . Znajdują się dwa piętra , parter i piwnica . Piwnica nie jest zbytnio zagospodarowana , bo mieści się tam jedynie samochód i kilka maszyn , którymi mój tata zarządza . Na parterze , po prawo mieści się kuchnia ,obok niej jest mała jadalnia ,po lewo pokój mały gościnny , na wprost jest duży pokój , gdzie wszyscy z rodziną zasiadamy , z taamtąd wychodzą schody na górę . Na pierwszym piętrze gdy spojrzy się na prawo widać mój przepiękny pokój . Jest w nim bardzo przytulnie i tam najlepiej mi się myśli i marzy . Obok mojego pokoju znajduje się inny pokój , ale on jest mojego starszego brata . Na tym piętrze mieści się również pokój mojego młodszego brata , który ma swój dziecinny i wyobrażony pokój , w którym spędza bardzo miłe chwile i początki życia , bo ma niespełne 3 latka . Z pokoju braciszka można wejść do jasno-różowej sypialni rodziców . Nad nami , na drugim piętrze , są trzy pokoje moich sióstr i jeden pokój gościnny , dla osób przyjezdnych z naszej dużej rodzinki . Jedna siostra ma pokój bardzo abstrakcyjny , gdyż jedna ściana jest czarna , a reszta to ściany koloru różowego z czarnymi wzorami , pomalowanie pokoju było jej prezentem w tym roku na 16 urodziny . Drugi pokój jest dośc bajeczny i kolorowy , wypełniony po brzegi zabawkami a przede wszystkim lalkami . Obok znajduje sie trzeci pokój mojej najstarszej siostry , która jest już na studiach , więc nie przebywa w nim dość długo , ale często przyjeżdża i miło spędza w nim czas , gdyż jest taki delikatny i zadbany . Natomiast ostatni pokój , gościnny , jest dość duży , mieści się w nim łoże , telewizor i toaletka . Ahaa , na parterze i 2 piętrze mieści sie jeszcze łazienka .