Odpowiedzi

2010-01-26T09:32:57+01:00
4×(-5)=|-20|=20
-18:(-6)=|3|=3
[5x(-3)]x[(-1)x(-2)]=[-15]×[3]=-45

10:(-5):(-2):(-1)= -2:(-2):(-1)=1:(-1)=-1
1 1 1
2010-01-26T12:06:37+01:00
4x(-5)= -20 |-20|=20
-18:(-6)= 3 |3|= 3


[5x(-3)]x[(-1)x(-2)]=
=(-15)x2= -30

10:(-5):(-2):(-1)=
= -2:2= -1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T12:26:39+01:00
I. 4 × (-5) = -20 |-20| = 20

II. (-18) : (-6) = 3 |3| = 3

III.[ 5 x(-3) ] × [ (-1) × (-2)] =(-15) × 2= (-30)

IV. 0 :(-5) :(-2) :(-1) = (-2) :2 = (-1)

POZDRAWIAM:):)
1 5 1