Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T22:08:22+01:00
Zabito Juliusza Cezara ponieważ źle sprawował władzę i był nie wygodnym władcą dla wielu ludzi . A także sprzymierzył się z Kleopatrą i Egipcjanami .
Jest bardzo znane przysłowie '' I ty Brutusie przeciwko mnie''
Chodzi w tym o to że Brutus jako ostatni wbił sztylet w ciało Cezara i zabił go.
8 3 8
2010-01-25T22:10:38+01:00
Juliusz cezar został zabity prawdopodobnie przez nie umiejętność stworzenia dobrego i opartego na konstytucji systemu rządów . Był również nie wygodnym władcą dla niektórych polityków.
6 2 6