Odpowiedzi

2010-01-25T22:14:06+01:00
1. Dążenie grupy państw europejskich, zwłaszcza Niemiec, do rewizji traktatu wersalskiego.
2. Powstanie faszyzmu jako zaborczej i rasistowskiej ideologii we Włoszech.
3.Zatargi kolonialne.
4.Słabość Ligi Narodów.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T22:14:34+01:00
-Dojście Adolfa Hitlera do władzy,
-dążenie do rozszerzenia "przestrzeni życiowej",
-łamanie przez Niemcy postanowień traktatu wersalskiego, -zawarcie przez Niemcy, Włochy i Japonię tzw. Paktu Antykominternowskiego
-powstanie tzw. Osi Berlin-Rzym-Tokio, Anßluss Austrii
-bezpośrednia przyczyna zamach na księcia Ferdynanda w Sarajewie.
6 3 6