Odpowiedzi

2010-01-25T22:22:46+01:00
Pragnę przystąpić do sakramentu bierzmowania ze względu m.in: ślub i bycie rodzicem chrzesnym, oraz o wiarę w jezusa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T22:23:16+01:00
Ponieważ pragnę otrzymać dary ducha świętego i pragnę stać się prawdziwym i dojrzałym chrześcijaninem.
1 3 1
2010-01-25T22:25:42+01:00
Ponieważ pragnę stać się pełnoprawnym chrześcijaninem, wziąć ślub oraz otworzyć nowy dział w moim życiu.