Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T22:35:03+01:00
A). {2x+2y=8 /*(-1)
2x-3y=-7

-2x-2y=-8
2x-3y=-7
__________
-5y=-15/:(-5)
y=3

2x-3y=-7
2x-9=-7
x=1

2010-01-25T22:42:22+01:00
2x+2y=8 / *3
2x-3y= -7 / * 2
6x+6y=18
4x-6y=-14
10x=4 / :10
x=0,4
B)nie wiem
c)4a+2b=10
5a+2b= -10
4a+2b=10 / * -1
5a+2b= -10
-4a-2b=-10
5a+2b=-10
-a=-20 / :-1
a=20
sorki ale dalej nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T22:42:59+01:00
A)
2x+2y=8|*3
2x-3y=-7|*2

6x+6y=24
4x-6y=-7
10x=17
x=1,7

2*1,7+2y=8
2y=4,6
y=2,3

b)
5x+6y=8
x=4y-1

5x+6y=8|*4
x-4y=-1|*6

20x+24y=32
6x-24y=-6
26x=26
x=1

5*1+6y=8
6y=3
y=0,5

c)
4a+2b=10|(-1)
5a+2b=-10

-4a-2b=-10
5a+2b=-10
a=-20

4(-20)+2b=10
2b=90
b=45

d)
5a+8b=14|*(-3)
4a+3b=1|*8

-15a-24b=-42
32a+24b=8
17a=-34
a=-2

5(-2)+8b=14
8b=24
b=3

e)
4a+3b=11
4a-3b=5
8a=16
a=2

4*2+3b=11
3b=3
b=1