Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T22:49:08+01:00
Uważam,że żądza i zło nie przyciągają człowieka bardziej niż piękno i dobro,ponieważ jest to oczywiste,że ludzie wybierają dobro i chcą dla wszystkich jak najlepiej,a oni dla nich. Wszyscy kochamy siebie nawzajem nawet jeśli się nie znamy. Piękno jest w każdym z nas. Nieważne,czy gruby,czy chudy,ale zawsze piękny. A kto chce być zły? Nikt. Są ludzie,którzy siedzą w wiezieniu za coś złego i jest sporo ludzi,którzy biorą z nich przykład. Ale jednak każdy chce,a przynajmniej stara się być dobrym człowiekiem. I nikt nikim nie rządzi.



Nie wiem,czy pomogłam i o to chodziło,ale mam nadzieję,że chociaż trochę pomogłam:) Nie wiem tylko dokładnie o co chodzi z tą "żądza". Pozdrawiam.


1 2 1
2010-01-25T23:14:52+01:00
Człowiek, by się mógł rzmnażać potrzeba dwóch osób o przeciwnej płci.
Rozważając dalej żyje w od początku świata w większych gromadach ludzi, kazdy z nich posiada rozum o różnym stopniu intelektualnym i o rożnej chłoności. Żyjąc w gromadzie pośród ludzi nieraz człowiek o malej kulturze wewnętrznejjest bardziej prostolinijny i chytry i nie umie trzymać języka za zębami, co powoduje konflikty, które w miarę czasu przeradzają się w żądze zemsty. Tkwiąc w żądzy zemsty tworzy się żlo niewiadomo nawet kiedy. W dzisiejszych czasach jest ślepota zasłonięta pieniądzem. Chcę byc na najwyższym szczeblu drainy wtenczas się człowiekowi wydaje, że jest najmądrzejszy i posiad wszystkie rozumy.



Przepraszam oczy mi siękleją idę spać
1 5 1