Odpowiedzi

2010-01-25T22:45:36+01:00
Ponieważ w jakiś miejscach coś sie wydarzyło i ludzie rzobili to miejsce jako jegende, i ludzi podobnie
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T22:46:13+01:00
Często pewne miejsca, osoby bądź wydarzenia stają się tematem legendy. Spowodowane jest to tym, że zaistniały fakt (z życia danej osoby) lub wydarzenie miało wpływ na poglądy innych ludzi. Być może jest to wynikiem zmian jakie przyniosło z sobą ów wydarzenie.
2 3 2
2010-01-25T22:47:04+01:00
Ponieważ przyczyniły się do powstania historii, są bardzo ważnym elementem dla niektórych grup społecznych, po prostu wniosły coś do historii.
3 3 3