Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T00:11:04+01:00
L-obwód większego koła
l-obwód mnijszego koła

/L=l+0,6
\320l=240L

/L=l+0,6
\320l=240(l+0,6)

/L=l+0,6
\320l=240l+144

/L=l+0,6
\80l=144
l=1,8m<------
L=1,8+0,6
L=2,4m<-----
13 4 13
2010-01-26T00:11:18+01:00
Przednie koło:1 obrót=2πr→320obrotów=320×2πr=640πr
tylne koło:1 obrót:2πr+0,6m→240obrotów=240(2πr+0,6)
=480πr+144m

640πr-480πr=144m
160πr=144
πr=0,9
r=0,9:π

640πr=640π×0,9:π=576m= przebyta droga
480πr+144m=480π×0,9:π+144m=576m= przebyta droga

576m:320 obrotów=1,8m = obwód przedniego koła
576m:240 obrotów=2,4m= obwód tylnego koła

spr. 2,4m-1,8m=0,6m
4 3 4