Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T08:05:18+01:00
D-srednica
r-promien


d=18,7mm

r=d/2
r=18,7mm/2
r=9,35mm

Ob=2pi r
Ob=2pi*9.35mm
Ob=18,7pi mm

Licze na naj;**:)

2010-01-26T08:08:24+01:00
Średnica - 18, 7
promień - 9,35
Wzór na obwód koła
L = 2πr = 2 * 3,14 * 9,35mm ≈ 58,72 mm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T08:34:17+01:00
D-średnic koła
d=18,7mm
d=2r
2r=18,7 /:2
r=9,35mm

Obw=2πr
Obw=2π*9,35
Obw=18,7π mm

dla π=3,14
Obw=18,7 *3,14 mm
Obw=58,718 mm