Zadanie
przedstaw skalę w 3 postaciach
a)1:250000
b)1:40000
c)1:1200000
d)1cm-80km
e)1cm-3,2km
uszereguj skale od najwiekszej do najmniejszej oblicz jaką długosc na mapach w takich skalach bedzie miał odcinek równy 4km

zadanie2na podstawie dowolnej mapy oblicz odległosc w lini prostej miedzy zakopanym a wrocławiem(km)

2

Odpowiedzi

2009-10-03T15:26:12+02:00
D)800 000 a)1cm-2,5km b)1cm-0,4km
e)320 000
c)1cm-2km
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T16:17:34+02:00
D)1:8 000 000
e)1:320 000

b,a,e,c,d

zad 2 skala 1:2 500 000

1cm-25km
11,5cm-x
x=11,5 razy 25 podzielić na 1
x=287.5 km
1 5 1