Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T08:33:43+01:00
(45+60)*2-1,2=208,8

Trzeba 208,8 m siatki.

Dobrze?? bo nie wiem o co chodzi z tym (...)i 3,5 m na pole

Chyba że tak :

(45+60)*2-1,2+3,5=212,3
Trzeba 212,3 m siatki.

xD
2010-01-26T10:19:08+01:00
Moim zdaniem najpierw musisz obliczyć obwód działki, czyli:
1. 45m+45m+60m+60m=210m
lub 2. 2x45m+2x60m =210m
Żeby ci było łatwiej potem odjąć te 120cm na furtę, zamień sobie metry na centymetry:
210m = 21 000cm
Jak już zamienisz to odejmij furtę:
21 000cm-120cm=20 880cm (bez furtki)
Teraz znowu, żeby było łatwiej można zamienić liczbę dwumianową na naturalną. Zrobię obiema sposobami:
2. 20 880m = 208,80m (208,8 po skróceniu zer)
Po zamianie odejmujemy 3,5 na pole(chociaż nie wiem o co z tym chodzi):
208,8m - 3,5m = 205,3m
ODP. Na ogrodzenie prostokątnej działki potrzeba 205,3m siatki(20 530cm).

1 4 1