Odpowiedzi

2010-01-26T08:54:47+01:00
- Jak ci się "pracuje " z drużyną
- Co uważasz o prtzeciwnikach.
- Ile już grasz
-
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T08:57:08+01:00
-Ile czasu jeszcze będziesz brał udział w zawodach sportowych?

-Czy nadal będziesz zdobywał medale?

-Jakie są twoje plany na przyszłość?

-Ile godzin w tygodniu trenujesz?
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T09:08:31+01:00
Jak dużo czasu zajmuje ci codzienny trening?
Ile czasu spędzasz z rodziną?
Czy w młodości wiedziałeś że zostaniesz sportowcem?
Co jeszcze chciałbyś /chciałabyś w zyciu osiągnąć?
3 3 3