Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T09:03:25+01:00
Do najważniejszych roślin żywieniowych zalicza się rośliny zbożowe;pszenica, żyto,jęczmień,kukurydza,owies,rzepak
9 3 9
2010-01-26T14:14:02+01:00
Najważniejsze produkty żywieniowe to przede wszystkim produkty zbożowe, rośliny alimentacyjne: kukurydza, rzepak, rzepik, słonecznik, pszenica, żyto, pszenżyto, jęczmień, owies, proso, ryż, gryka, owoce i warzywa (np. jabłko, gruszka, śliwka, malina, marchewka, pietruszka, sałata, kapusta, ogórek).
2 3 2