Odpowiedzi

2009-10-03T15:16:08+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T15:28:27+02:00
6 3/4:3=27/4x1/3=9/4=2 1/4 - waga jednej pustej skrzynki
36 3/10+34 3/4+2 1/4=36 6/20+34 15/20+2 5/20=72 26/20=73 6/20=73 3/10
110-73 3/10=36 7/10=36,7
Odp: Jabłka w trzeciej skrzynce ważyły 36,7 kg.
PS. W pierwszym działaniu liczby 27 i 3 skracamy przez 3. / oznacza kreskę ułamkową.
2009-10-03T17:37:07+02:00
43,45 kg- tyle ważyły jabłka w 3 skrzynce